Kup teraz, zapłać później

Przymierz ubranie, zanim za nie zapłacisz

Dzięki opcji „Kup teraz, zapłać później” możesz testować swoje produkty do 30 dni przed dokonaniem płatności. Jeśli coś pójdzie nie tak, jesteś chroniona przez system ochrony kupującego Klarna.



Jak działa „Kup teraz, zapłać później”?

1. Kup interesujące Cię rzeczy, wybierając Klarnę jako metodę płatności

Wybierz to, co chcesz kupić i przejdź do kasy. Na ostatnim etapie zakupu wybierz Klarnę jako metodę płatności i skorzystaj z jej rozwiązania płatniczego.


2. Odbierz swoje ubrania od Zizzi i przymierz je

Po otrzymaniu zakupionych towarów możesz je wygodnie przymierzyć u siebie w domu. Zachowaj to, co Ci się podoba, a resztę zwróć.


3. Zapłać później

Płacisz za swoje towary po upływie 30 dni od daty zakupu. Jeśli zwrócisz towar w ciągu tych 30 dni, zapłacisz tylko za rzeczy, które zdecydujesz się zatrzymać.



Najczęściej zadawane pytania

Co oznacza „Kup teraz, zapłać później”?

Dzięki opcji „Kup teraz, zapłać później” będziesz mieć do 30 dni na wypróbowanie zakupionych towarów, zanim zapłacisz za te, które zdecydujesz się zatrzymać. W przypadku zwrócenia całego zamówienia żadna kwota nie zostanie pobrana z Twojego konta. Jeżeli coś pójdzie nie tak, chroni Cię system ochrony kupującego Klarna.


Jak działa Klarna?

Klarna to metoda płatności oparta na fakturach. W momencie użycia Klarny jako metody płatności otrzymasz fakturę bezpośrednio od Klarny. Gdy zamówienie opuści nasz magazyn, aktywowana zostanie faktura w Klarnie. Od tego momentu wyznaczony zostaje termin na uregulowanie płatności, wynoszący na ogół 30 dni.


Gdzie mogę znaleźć moją fakturę?

Zaloguj się tutaj lub w aplikacji Klarna, aby zobaczyć wszystkie faktury i zarządzać nimi. Możesz na przykład opłacić je jednym kliknięciem lub przedłużyć termin płatności.


Zwróciłam całe zamówienie – co teraz stanie się z fakturą?

Jeśli chcesz zwrócić całe zamówienie, skontaktuj się z Klarną przed upływem terminu płatności w celu przełożenia zamówienia. Gdy zwrot zostanie przetworzony w naszym magazynie, Klarna wystawi nową fakturę opiewającą na kwotę pozostałą do zapłacenia. Jeśli faktura została już w pełni opłacona, otrzymasz stosowny zwrot.


Zwróciłam część zamówienia – co teraz stanie się z fakturą?

Jeśli chcesz zwrócić część zamówienia, skontaktuj się z Klarną przed upływem terminu płatności w celu wstrzymania zamówienia. Gdy zwrot zostanie przetworzony w naszym magazynie, Klarna wystawi nową fakturę opiewającą na pozostałą kwotę. Jeśli faktura została już w pełni opłacona, otrzymasz zwrot pieniędzy za zwrócone przedmioty.


Dlaczego, pomimo zwrócenia zamówienia, otrzymałam przypomnienie?

Może się tak zdarzyć, jeśli termin płatności minął, a Klarna nie została poinformowana o Twoim zwrocie. Pamiętaj o poinformowaniu Klarny, gdy tylko dokonasz zwrotu towaru. Jeśli informacja ta nie zostanie przez nich zarejestrowana, otrzymasz przypomnienie po 30 dniach, kiedy zgodnie z pierwotnym terminem wymagana będzie płatność.


Jak skontaktować się z Klarną?

Możesz skontaktować się z Klarną telefonicznie, przez e-mail, albo logując się na swoje konto Klarna.

  • Konto Klarna: Zaloguj się tutaj
  • Telefon: 22 104 87 00

W razie dalszych pytań skontaktuj się z działem obsługi klienta Klarny.