Regulamin sklepu internetowego
1. Ogólne Witamy w oficjalnym sklepie internetowym Zizzi Denmark ApS, dostępnym pod adresem www.zizzi.pl („Sklep”). Składając zamówienie w naszym Sklepie, przyjmują Państwo do wiadomości i akceptują niniejsze warunki dotyczące procesu zamówienia i dostawy.
Definicja dni roboczych: Dni robocze wspomniane w warunkach oznaczają wszystkie dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Danii. Definicja ta ma zastosowanie w przypadku wszystkich odniesień do terminów, okresów realizacji i harmonogramów dostaw wymienionych w naszym Regulaminie lub w dowolnym miejscu w Sklepie.
1.1 Warunki dotyczące klientów Aby dokonać zakupu w Sklepie, należy mieć ukończone co najmniej 18 lat. Zakupy dokonywane w sklepie internetowym są przeznaczone wyłącznie do użytku osobistego lub na prezenty. Umowy kupna-sprzedaży w Polsce zawieramy wyłącznie w odniesieniu do zamówień złożonych online na stronie www.zizzi.pl.
1.2 Własność sklepu internetowego Sklep jest własnością i jest obsługiwany przez Zizzi Denmark ApS („Zizzi”, „my”, „nas”), z następującymi danymi:
Numer CVR: 14 01 75 77 Adres: Kløvermarken 29, 7190 Billund Telefon: 0045 69 16 59 09 Numer VAT: DK14017577 E-mail: pomoc@zizzi.pl
1.3 Obsługa klientów W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z zakupami lub gdyby potrzebna była pomoc, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem pomoc@zizzi.pl.
2. Informacje o produktach i ceny 2.1 Szczegółowe informacje o produktach Nasz sklep internetowy oferuje szczegółowe informacje o produktach, które pomogą Państwu podjąć decyzję o zakupie. Obejmują one:
- Materiał
- Dostępne rozmiary
- Przewodnik po rozmiarach
- Wybór kolorów
- Cechy produktu
- Wymiary
- Instrukcje dotyczące pielęgnacji
- Cena
Naszym celem jest dostarczenie Państwu wszystkich informacji potrzebnych do dokonania świadomego wyboru produktów.
2.2 Ceny i podatek VAT Wszystkie ceny w Sklepie podawane są w złotych polskich i obejmują podatek od towarów i usług (VAT), ale nie zawierają kosztów wysyłki. Opłaty za wysyłkę obliczane są na podstawie całkowitej wartości zakupu i są wyraźnie wyszczególnione podczas procesu płatności.
2.3 Podsumowanie koszyka z zakupami W koszyku będzie widoczne szczegółowe podsumowanie wybranych przez Państwa produktów, pokazujące całkowity koszt, w tym zarówno podatek VAT, jak i koszty wysyłki w złotych polskich . Ceny w sklepie internetowym mogą się różnić od cen w naszych sklepach stacjonarnych.
2.4 Różnice cenowe
- Różne struktury cenowe: Proszę zauważyć, że ceny mogą się różnić między naszymi sklepami stacjonarnymi a sklepem internetowym.
- Brak dopasowania cen: Nie oferujemy dopasowania cen między naszymi sklepami stacjonarnymi a sklepami internetowymi. Ponadto nie oferujemy dopasowania cen na produkty, które zostały przecenione po dokonaniu zakupu.
3. Zasady dotyczące kodów rabatowych 3.1 Warunki dotyczące kodów rabatowych
- Zastosowanie kodów rabatowych: Kody rabatowe można wykorzystać wyłącznie w momencie zakupu.
- Wyjątki: Niektóre produkty mogą być wyłączone z programów rabatowych. Będzie to szczegółowo opisane w warunkach odpowiedniego kodu kuponu.
- Wymaganie dotyczące minimalnych wydatków: Proszę pamiętać, że do realizacji kodów rabatowych może być wymagana minimalna kwota zakupu.
- Jeden kod na zamówienie: Ogólnie rzecz biorąc, do jednego zamówienia można zastosować tylko jeden kod rabatowy.
- Wyjątek dla kodów wysyłkowych: Wyjątek stanowi sytuacja, w której jeden z kodów rabatowych dotyczy kosztów wysyłki. W takich przypadkach można połączyć dwa kody – jeden ze zniżką na produkty, a drugi na bezpłatną lub przecenioną wysyłkę.
- Częściowa zapłata kuponem: W przypadkach, gdy wartość kuponu nie pokrywa całkowitej ceny przedmiotu (przedmiotów), pozostałą kwotę można zapłacić za pomocą jednej z akceptowanych metod płatności
3.2 Wartość zamówienia i wartość kodu Wartość bezgotówkowa: Wartość kodów rabatowych nie może być wymieniona na gotówkę ani nie podlega oprocentowaniu. W przypadku zwrotu produktów kody rabatowe nie podlegają zwrotowi.
3.3 Proces realizacji kodów
- Realizacja przed złożeniem zamówienia: Kody rabatowe należy zrealizować przed sfinalizowaniem zamówienia. Kodów rabatowych nie można zastosować do zamówień już złożonych.
- Niezbywalne: Kodów nie można przekazywać osobom trzecim, chyba że zostało to wyraźnie uzgodnione.
4. Kodów nie można przekazywać osobom trzecim, chyba że zostało to wyraźnie uzgodnione. 4.1 Aktualizacje sklepu internetowego Sklep internetowy podlega okresowym aktualizacjom, aby wprowadzić nowe produkty i oferty promocyjne. Ma to na celu dostarczanie aktualnych informacji o dostępności produktów i ich cenach.
4.2 Proces zamawiania 4.2.1 Przedstawiane produkty Produkty są przedstawiane w naszym sklepie jako zaproszenie do składania ofert zakupu i są udostępnione w niewiążący sposób.
4.2.2 Finalizacja zamówienia Klikając przycisk „Kup teraz” na końcu składania zamówienia, składają Państwo wiążące zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku. Przedmioty nie są rezerwowane do momentu sfinalizowania zakupu.
Obowiązujące ceny: Ceny podane w ofercie w momencie składania zamówienia są cenami, które będą zastosowane do Państwa zakupu.
4.2.3 Potwierdzenie zamówienia Po zarejestrowaniu zamówienia natychmiast otrzymają Państwo potwierdzenie zamówienia pocztą elektroniczną. Ten e-mail potwierdzi Państwa zamówienie i jego szczegóły.
4.2.4 Potwierdzenie płatności i umowy Zamówienie staje się prawnie wiążące dopiero po jego złożeniu, podaniu wszystkich wymaganych informacji i sfinalizowaniu płatności. Nie jesteśmy zobowiązani do dostarczenia jakichkolwiek produktów, dopóki płatność nie zostanie dokonana, a umowa zakupu nie zostanie potwierdzona poprzez wystawienie faktury, numeru zamówienia i pomyślne pobranie płatności z Państwa konta.
4.2.4.1 Potwierdzenie otrzymania zamówienia
- Potwierdzenie jest uznane za otrzymane: Uznajemy, że Państwo otrzymali nasze potwierdzenie zamówienia, ponieważ wysyłamy je na adres e-mail zarejestrowany podczas realizacji zakupu.
- Dostarczenie wiadomości e-mail na serwer: Odbiór jest potwierdzany, gdy wiadomość e-mailowa dotrze do serwera Państwa dostawcy poczty elektronicznej.
4.2.4.2 Świadomość klienta Odpowiedzialność dotycząca konta e-mail: Obowiązkiem klienta jest upewnienie się, że adres e-mail powiązany ze złożonym zamówieniem jest aktualny i dostępny, aby otrzymać potwierdzenia zamówień i inne wiadomości we właściwym czasie.
4.3 Prawo do anulowania zamówień
- Może się zdarzyć, że dostępność produktów lub ceny mogą się różnić od wyświetlanych. Jeśli cena zawiera znaczącą nieprawidłowość lub jeśli rabaty promocyjne są zawyżone w wyniku błędu, zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia.
- Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia kont klientów zarejestrowanych z adresem skrytki pocztowej.
4.4 Nadmierne zwroty Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia zakupów w naszym sklepie internetowym osobom wykonującym dużą liczbę zwrotów.
4.5 Zautomatyzowane zamówienia
- Zakaz korzystania z systemów automatycznych: Zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia lub anulowania zamówienia złożonego przy użyciu oprogramowania, robotów internetowych, robotów indeksujących, pająków internetowych bądź jakiegokolwiek zautomatyzowanego systemu lub skryptu.
- Usługi osób trzecich: Dotyczy to również korzystania z usług osób trzecich działających w Państwa imieniu w celu złożenia zamówienia.
4.6 Zasady dotyczące konta klienta Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia wszelkich zduplikowanych rejestracji. Jeśli wykryjemy jakiekolwiek działania budzące podejrzenia o potencjalne oszustwo, podejmiemy odpowiednie środki, które mogą obejmować dezaktywację danego konta.
5. Bezpieczne metody płatności 5.1 Opcje płatności W Zizzi oferujemy szereg metod płatności, aby zapewnić bezpieczeństwo i wygodę przy dokonywaniu transakcji:
- Karta bankowa
- BLIK z kodem
- Google Pay
- Apple Pay
- Przelewy online
5.2 Wybór metod płatności
- Prawo do odrzucenia metod płatności: Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia niektórych metod płatności dla danego zamówienia i możemy zaproponować alternatywne opcje płatności.
5.3 Zgoda na dokumentację elektroniczną Składając zamówienie, wyrażają Państwo zgodę na otrzymywanie wszystkich faktur i not kredytowych wyłącznie w formie elektronicznej.
5.4 Opłaty transakcyjne Płatności kartą są przetwarzane bez żadnych dodatkowych opłat.
Prosimy pamiętać, że niektóre banki pobierają dodatkową opłatę za transakcje zagraniczne. Opłata ta jest pobierana przez bank i nie będzie zwracana przez Zizzi. Aby uzyskać więcej informacji, proszę skontaktować się ze swoim bankiem.
Transakcje przy użyciu faktur Klarna mogą wiązać się z opłatą, która będzie wyszczególniona przy kasie.
5.5 Bezpieczne przetwarzanie płatności Wszystkie transakcje kartą kredytową/debetową są bezpiecznie przetwarzane za pośrednictwem szyfrowanego i uwierzytelnionego połączenia Adyen. Podczas dokonywania płatności zostaną Państwo poproszeni o podanie numeru karty, kodu bezpieczeństwa i jej daty ważności.
5.6 Prywatność i bezpieczeństwo Państwa prywatność i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze:
- Zizzi Denmark ApS nie przechowuje żadnych danych kart kredytowych.
- Dane płatności są obsługiwane wyłącznie przez naszych operatorów usług płatniczych, co uniemożliwia dostęp z zewnątrz do informacji o Państwa karcie kredytowej.
5.7 Pobranie płatności i umowa zakupu Pełna płatność zostanie pobrana z Państwa konta po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu. Jest to równoznaczne z zawarciem wiążącej umowy zakupu między Państwem a Zizzi, potwierdzonej wystawieniem faktury i numeru zamówienia.
5.8 Rezerwacja i autoryzacja Jeśli płacą Państwo kartą, zastrzegamy sobie prawo do zarezerwowania kwoty w momencie składania zamówienia w celu zabezpieczenia płatności. Jeżeli zauważą Państwo, że rezerwacja płatności nie została zwolniona, prosimy skontaktować się z wydawcą karty w celu rozwiązania problemu, ponieważ tylko on jest uprawniony do zniesienia takich rezerwacji.
5.9 Własność i zdolność kredytowa Zizzi zastrzega sobie prawo do:
- Odmowy sprzedaży lub dostawy na podstawie oceny zdolności kredytowej.
- Pozostania właścicielem sprzedanych towarów do czasu otrzymania pełnej zapłaty, w tym wszelkich odsetek lub opłat.
5.10 Karta podarunkowa
- Ograniczenia dotyczące sklepu internetowego: Obecnie nie akceptujemy kart podarunkowych jako formy płatności w naszym sklepie internetowym.
5.11 Warunki płatności przy użyciu Klarna W przypadku płatności przy użyciu opcji Klarna standardowy termin płatności wynosi 14 dni od wysyłki towarów. Klarna poprosi o Państwa osobisty numer identyfikacyjny w celu przeprowadzenia kontroli kredytowej i wystawienia faktury na Państwa zarejestrowany adres. Opóźnione płatności będą wiązać się z opłatami za upomnienie i odsetkami, zgodnie z warunkami usługi Klarna.
6. Przedsprzedaż Przedsprzedaż jest ekskluzywną korzyścią dostępną dla członków Club Zizzi. W przypadku zakupu produktów w przedsprzedaży obowiązują następujące warunki specjalne:
6.1 Wysyłka zamówień przedpremierowych Towar zostanie wysłany, gdy tylko będzie dostępny w magazynie. Jeśli zamówią Państwo kilka produktów w przedsprzedaży, zostaną one wysłane razem, gdy tylko ostatni produkt będzie dostępny w magazynie.
6.1.1 Dostawa łączona Jeśli podczas składania zamówienia wybiorą Państwo wysyłkę produktów zamówionych w przedsprzedaży i zwykłych produktów w ramach jednej dostawy, zamówienie zostanie wysłane, gdy wszystkie produkty będą dostępne. Przewidywany czas dostawy każdego produktu zamówionego w przedsprzedaży jest podany w opisie produktu, choć dane te są szacunkowe i zastrzegamy sobie prawo do ich zmiany w razie potrzeby.
6.1.2 Dostawa dzielona Jeśli podczas składania zamówienia wybiorą Państwo dostawę dzieloną, zwykłe produkty dostępne w magazynie zostaną wysłane zgodnie z punktem 7. „Potwierdzenie zamówienia i wysyłka”, zaś produkty zamówione w przedsprzedaży zostaną wysłane w osobnej dostawie, gdy ostatni produkt zamówiony w przedsprzedaży będzie dostępny w magazynie. Obowiązują standardowe opłaty za wysyłkę zgodnie z punktem 8.4 „Opłaty za wysyłkę”.
6.2 Szacowany czas dostawy Szacowany czas dostawy znajduje się w opisie produktu na naszej stronie internetowej. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany szacowanego czasu dostawy i oczywiście poinformujemy Państwa o wszelkich opóźnieniach.
6.3 Płatności Płatność zostanie pobrana dopiero wtedy, gdy przedmiot opuści nasz magazyn. Do tego czasu pieniądze będą jedynie zarezerwowane.
7. Potwierdzenie zamówienia i wysyłka 7.1. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia Wiadomość e-mail z potwierdzeniem będzie zawierać:
- Podsumowanie zamówienia
- Szczegóły dotyczące zamówionych produktów, w tym rodzaj, rozmiar i kolor
- Całkowitą cenę, w tym podatek VAT, koszty dostawy i wszelkie ewentualne opłaty
- Unikalny numer zamówienia w celach informacyjnych
Zalecamy klientom zachowanie tej wiadomości e-mailowej do wykorzystania w przyszłości, zwłaszcza na wypadek, gdy potrzebny będzie kontakt z naszym działem obsługi klienta. Prosimy pamiętać, że automatyczna wiadomość e-mail nie oznacza oficjalnego przyjęcia zamówienia przez Zizzi.
7.2 Faktura za zamówienie i potwierdzenie wysyłki Ta wiadomość wysłana e-mailem potwierdza, że otrzymaliśmy i wysłaliśmy Państwa zamówienie. Prosimy pamiętać, że prawnie wiążąca umowa zakupu pomiędzy Państwem a Zizzi zostaje zawarta dopiero po otrzymaniu przez Państwa tej wiadomości e-mailowej.
W przypadku wszelkich produktów w przedsprzedaży zawartych w Państwa zamówieniu, płatność zostanie zarezerwowana i pobrana dopiero po wysyłce.
7.3 Harmonogram realizacji zamówienia i dostawy Po otrzymaniu Państwa zamówienia niezwłocznie prześlemy je do naszego magazynu w celu sprawdzenia dostępności produktów i terminowej realizacji dostawy.
7.4 Harmonogram wysyłek
- Zamówienia składane w dni powszednie: Zamówienia składane w dni powszednie są zazwyczaj wysyłane w ciągu 1–2 dni roboczych.
- Zamówienia składane w weekend/święta państwowe: Zamówienia złożone w weekendy lub święta państwowe są zazwyczaj wysyłane w ciągu następnych 1–2 dni roboczych.
7.5 Opóźnienia w dostawie 7.5.1 Odpowiedzialność za opóźnienia w dostawie Choć staramy się dostarczać zamówienia niezwłocznie, Zizzi nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia pozostające poza naszym wpływem lub opóźnienia przekraczające oczekiwany czas dostawy.
7.5.2 Zgłaszanie opóźnionych dostaw W przypadku opóźnienia w dostawie prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w ciągu 30 dni od przewidywanej daty dostawy. Zgłoszenie opóźnienia po tym terminie może uniemożliwić nam złożenie reklamacji w firmie kurierskiej oraz spowodować, że nie będziemy mogli zaakceptować odpowiedzialności za opóźnienie.
7.6 Błędy magazynowe i realizacja zamówień Dostępność w magazynie: Jeśli produkty są dostępne, zobowiązujemy się wysłać je tak szybko, jak to możliwe. Niedostępność towaru: W przypadku braku towaru w magazynie, zostaną Państwo o tym niezwłocznie poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej, a płatność nie zostanie pobrana. 8. Dostawa zamówień 8.1 Sieć dostaw Nasza usługa dostawy obejmuje Polskę.
Naszym celem jest dostawa do szerokiego zakresu adresów, chociaż niektóre odległe obszary mogą znajdować się poza zasięgiem naszych dostaw.
8.2 Śledzenie zamówienia Mogą Państwo śledzić postępy w realizacji zamówienia, korzystając z podanego na fakturze numeru do monitorowania.
8.3 Realizacja dostawy Dostawa jest w pełni zrealizowana, gdy towary są w Państwa posiadaniu, odebrane pod wskazanym przez Państwa adresem, lub odebrane przez Państwa lub upoważnioną osobę trzecią z punktu dostawy. Ryzyko związane z uszkodzeniem i/lub utratą produktów spoczywa na nas do momentu dostarczenia ich do Państwa lub upoważnionej osoby trzeciej, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.
8.4 Opłaty za wysyłkę Dodatkowe opłaty za określone opcje dostawy będą wyszczególnione w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Ceny zawierają podatek VAT, a opłata pokrywa różne koszty związane z zamówieniem, w tym koszty wysyłki, obsługi i innych usług.
8.4.1 Opłata za wysyłkę dla członków 8.4.1.1 Standardowa opłata za wysyłkę
- Zamówienia poniżej 180 ZŁ: Doliczana jest opłata za dostawę w wysokości 19,99 ZŁ.
- Zamówienia powyżej 180 ZŁ: Wysyłka bezpłatna.
8.4.1.2 Opłata za wysyłkę do domu
- Zamówienia poniżej 180 ZŁ: 29,99 €
- Zamówienia powyżej 180 ZŁ: 9,99 ZŁ
8.4.2 Opłata za wysyłkę dla osób niebędących członkami 8.4.2.1 Standardowa opłata za wysyłkę
- Zamówienia poniżej 180 ZŁ: Doliczana jest opłata za dostawę w wysokości 24,99 ZŁ.
- Zamówienia powyżej 180 ZŁ: Wysyłka bezpłatna.
8.4.2.2 Opłata za wysyłkę do domu
- Zamówienia poniżej 180 ZŁ: 34,99 ZŁ
- Zamówienia powyżej 180 ZŁ: 14,99 ZŁ.
8.4.3 Opłata za dostawę dla zamówień o zerowej wartości W przypadku, gdy łączna wartość produktów w zamówieniu wynosi 0, może zostać do niego doliczona opłata za dostawę.
8.5 Termin dostawy Oczekiwany czas dostawy zamówienia to 3-4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Dokładne ramy czasowe dostawy zostaną określone w wiadomości z potwierdzeniem wysyłki przesłanej e-mailem.
8.6 Odpowiedzialność za opóźnienia w transporcie Od momentu, gdy zamówienie trafi do kuriera, Zizzi nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia w dostawie.
8.7 Przekierowanie punktu odbioru W okresach wzmożonego ruchu paczka może zostać przekierowana do alternatywnego miejsca odbioru, jeśli najbliższy punkt jest przepełniony. To samo dotyczy przekierowań do paczkomatów lub punktów odbioru, jeśli odbiorca nie jest obecny w momencie dostawy do domu. Zizzi nie ponosi odpowiedzialności za takie przekierowania.
8.8 Usługa FlexDelivery (proszę pamiętać, że nie nosi ona nazwy „Flex Delivery” u wszystkich kurierów!) W przypadku osób korzystających z usługi FlexDelivery odpowiedzialność za paczkę po jej dostarczeniu spoczywa na jej odbiorcy, zgodnie z umową zawartą z kurierem. Zizzi nie ponosi odpowiedzialności za straty po potwierdzonej dostawie.
8.9 Terminy odbioru Terminy odbioru różnią się w zależności od firmy przewozowej i zazwyczaj wynoszą od 7 do 14 dni kalendarzowych. Przy korzystaniu z usługi Click & Collect proszę odebrać paczkę w ciągu 14 dni, aby uniknąć jej zwrotu.
8.10 Uszkodzenia podczas dostawy Proszę pamiętać, że jeśli kurier pomyślnie przekazał paczkę, akceptują ją Państwo w stanie, w jakim została odebrana. Proszę odmówić przyjęcia paczki, która jest uszkodzona lub wykazuje oznaki niewłaściwego traktowania. Ewentualnie, jeśli przesyłka została dostarczona w stanie uszkodzonym:
- Proszę zrobić kilka zdjęć uszkodzonej paczki i wszelkich uszkodzonych przedmiotów. Ważne jest, aby taśma kurierska była widoczna na zdjęciach, jeśli taka istnieje.
- Proszę skontaktować się z kurierem i zgłosić szkody.
- Proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Zizzi, przedstawiając uszkodzone lub brakujące przedmioty, zdjęcia i wypełniony raport dotyczący szkód.
9. Rozbieżności w zamówieniach W przypadku stwierdzenia rozbieżności w zamówieniu, takich jak nieotrzymanie produktów wyszczególnionych na fakturze lub dokumencie dostawy, prosimy skontaktować się z nami:
- Proszę niezwłocznie skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza online.Proszę mieć pod ręką numer zamówienia w celu szybkiego sprawdzenia zamówienia.
- Dochodzenie i rozwiązanie
10. Polityka wymiany Bezpośrednie zwroty do Zizzi w celu wymiany produktów na inne rozmiary lub produkty nie są dostępne. Jeśli chcą Państwo wymienić przedmiot, należy:
Złożyć nowe zamówienie na żądany produkt lub rozmiar. Skontaktować się z Działem Obsługi Klienta w celu skorygowania ceny, jeśli nowy produkt jest droższy niż pierwotna oferta. Podczas kontaktu z Działem Obsługi Klienta prosimy podać zarówno oryginalny, jak i nowy numer zamówienia. 11. Skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy 11.1 Powiadomienie o odstąpieniu od umowy Jako klient mają Państwo prawo do odstąpienia od zakupu. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o chęci odstąpienia od zakupu. W tym celu można:
- Skorzystać ze standardowego formularza odstąpienia od umowy, który znajduje się w załączniku poniżej;
- Przesłać jednoznaczne pisemne oświadczenie o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy do naszego Działu Obsługi Klienta.
11.2 Okres odstąpienia od umowy
- Członkowie Clubu Zizzi: Mogą Państwo zrezygnować z zakupu w ciągu 100 dni od daty otrzymania zamówienia.
- Osoby niebędące członkami: Przysługuje Państwu 30-dniowy okres na odstąpienie od umowy. Przedłużony termin: Jeśli okres kończy się w święto lub weekend, zostaje on przedłużony do następnego dnia roboczego.
- Etykiety zwrotne: Proszę skorzystać z naszego portalu zwrotów, aby utworzyć zwrot i otrzymać niezbędne dokumenty zwrotne. Prosimy pamiętać, że Zizzi nie pokryje żadnych kosztów wysyłki zwrotnej ani nie będzie w stanie wszcząć dochodzenia w przypadku utraty, jeśli nie zostanie użyta przygotowana przez nas etykieta zwrotna.
11.3 Obowiązki związane ze zwrotem
- Stan przedmiotu: Są Państwo odpowiedzialni za zapewnienie, że przedmiot zachowa swój pierwotny stan podczas transportu. Proszę zawsze zachować numer śledzenia przesyłki.
- Zagubione lub uszkodzone przedmioty: Ponoszą Państwo odpowiedzialność, jeśli przedmiot zostanie zagubiony lub uszkodzony podczas wysyłki zwrotnej.
- Pokwitowanie zwrotu: Proszę pobrać pokwitowanie od kuriera jako dowód wysyłki.
11.4 Wymagany jest zwrot w stanie nadającym się do sprzedaży
- Warunki zwrotu: Towar musi zostać zwrócony w stanie nadającym się do sprzedaży. Oznacza to, że przedmiot można przymierzyć, ale nie używać. Przedmiot(y) musi być wolny od uszkodzeń i nadmiernego użytkowania wykraczającego poza podstawowe testy i posiadać dołączone metki. Jeśli zwrócony produkt nosi ślady użytkowania wykraczające poza to, czego można się spodziewać na podstawie podstawowych testów, a to prowadzi do zmniejszenia wartości, Ty jako klient możesz zostać pociągnięty do odpowiedzialności za to zmniejszenie wartości. W takich przypadkach możesz otrzymać jedynie częściowy zwrot pieniędzy lub w niektórych przypadkach nie otrzymać żadnego zwrotu, w zależności od zakresu użytkowania i wynikającej z tego utraty wartości.
- Oryginalne opakowanie: Aby zminimalizować ryzyko utraty wartości, zalecamy zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu. Jeżeli oryginalne opakowanie produktu nie nadaje się do zwrotu, np. ze względu na wymogi prawne, obowiązkiem Klienta jest odesłanie przesyłki w odpowiednim opakowaniu. O ile nie są wadliwe, buty muszą być zwrócone w oryginalnym pudełku, które powinno być umieszczone w dodatkowym pudełku ochronnym lub opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
11.4.1 Szczególne warunki dla niektórych produktów
- Bikini i bielizna: Ze względów zdrowotnych i higienicznych przedmioty te muszą zachować plastikową ochronkę.
- Rajstopy: Rajstopy nie mogą być wyjęte z oryginalnego opakowania.
- Polityka zwrotów opakowań zbiorczych: Częściowe zwroty produktów wielopakowych nie są akceptowane. Całe opakowanie musi zostać zwrócone w stanie nienaruszonym, aby kwalifikować się do zwrotu pieniędzy.
11.5 Konsekwencje anulowania zamówienia Jeśli zrezygnują Państwo z zakupu, zwrócimy wszystkie dokonane przez Państwa płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru metody dostawy innej niż nasza standardowa, najtańsza opcja). Zwrócimy Państwu pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o anulowaniu, przy użyciu tej samej metody płatności, której Państwo użyli, bez żadnych opłat za zwrot. Możemy wstrzymać zwrot pieniędzy do czasu otrzymania zwróconych towarów lub dowodu ich odesłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Członkowie Clubu Zizzi muszą zwrócić towary w ciągu 100 dni od anulowania; dla osób niebędących członkami termin ten wynosi 30 dni. W przypadku członków Clubu Zizzi odesłanie towarów przed upływem 100 dni liczy się jako dokonane w terminie. Osoby niebędące członkami mają 30-dniowy okres na zwrot.
11.6 Opłata za przesyłkę zwrotną Koszt zwrotu będzie wyszczególniony w nocie kredytowej. Ceny zawierają podatek VAT, a opłata pokrywa różne koszty związane z zamówieniem, w tym koszty wysyłki, obsługi i innych usług.
11.6.1 Opłata zwrotna dla członków
- Wysyłka: Opłata w wysokości 19,99 Zł zostanie potrącona z kwoty zwrotu / Bezpłatna.
11.6.2 Opłata zwrotna dla osób niebędących członkami
- Wysyłka: Opłata w wysokości 24,99Zł zostanie potrącona z kwoty zwrotu
12. Prawa klienta dotyczące wadliwych produktów 12.1 Okres składania reklamacji Jako cenieni klienci Zizzi, mają Państwo prawo do 24-miesięcznego okresu na złożenie reklamacji, jeśli zakupiony produkt okaże się wadliwy. Ważne jest, aby niezwłocznie zgłosić usterkę i upewnić się, że nie wynika ona z niewłaściwego użytkowania lub szkodliwego traktowania produktu.
12.2 Zwrot wadliwych produktów 12.2.1 Za pośrednictwem poczty Proszę zwrócić wadliwe produkty do Zizzi Denmark ApS zgodnie z krokami opisanymi w punkcie 11.2 Jeśli to możliwe, proszę oznaczyć wadliwy obszar na przedmiocie taśmą, etykietą lub agrafką. Mogą Państwo również odesłać przedmiot na własny koszt na poniższy adres:
Zizzi Mossvej 22 8700 Horsens Denmark
13. Polityka zwrotów 13.1 Metoda zwrotu kosztów Oryginalna metoda płatności: Zwroty będą przekazywane na te same środki płatności, które zostały użyte do opłaty pierwotnej transakcji. Kwota zwrotu: Zwrot będzie równy całkowitej zapłaconej kwocie wskazanej w potwierdzeniu zamówienia.
13.2 Wadliwe przedmioty 13.2.1 Proces zwrotu pieniędzy za wadliwe produkty Jeśli zostanie ustalone, że produkt był wadliwy w momencie zakupu, przyznamy zwrot pieniędzy za produkt.
13.2.2 Ograniczenie odpowiedzialności Nasza odpowiedzialność za wadliwe produkty jest ograniczona do zwrotu maksymalnej kwoty równej cenie zakupu produktu.
13.3 Zwrot kosztów związanych z wysyłką 13.3.1 Zwrot kosztów wysyłki za częściowy zwrot
- Bezzwrotne koszty wysyłki: Jeśli zdecydują się Państwo zatrzymać niektóre produkty i zwrócić tylko część zamówienia, koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.
13.3.2. Zwrot kosztów wysyłki za całkowity zwrot
- Pełny zwrot kosztów wraz z kosztami wysyłki: Jeśli zwrócą Państwo całe zamówienie, zwrócimy pełną kwotę wraz z kosztami wysyłki.
- Wyłączenie dodatkowych kosztów dostawy: Jeśli wybrali Państwo metodę dostawy droższą niż nasza standardowa oferta, zwrot będzie ograniczony do kosztu standardowej dostawy.
- Brak zwrotu kosztów bezpłatnej dostawy: Jeśli początkowa dostawa była bezpłatna (0 EUR), koszty dostawy nie zostaną zwrócone.
13.3.3 Zwrot kosztów wysyłki wadliwych produktów Pełny zwrot kosztów, w tym kosztów wysyłki: Zwrot produktów z wadami produkcyjnymi nie wiąże się z żadnymi opłatami. Dokonamy pełnego zwrotu pieniędzy, w tym kosztów wysyłki zapłaconych w momencie zakupu.
13.4 Polityka zwrotów towarów, które były częścią kampanii lub kodu rabatowego Zwrot za wszystkie zwrócone towary jest oparty na cenie, którą zapłaciłeś, jak podano w potwierdzeniu zamówienia.
- 3 za 2: W przypadku tej kampanii rabat jest rozłożony na wszystkie towary będące częścią kampanii.
- Rabat na określoną kwotę (nie %): Tutaj rabat jest proporcjonalnie rozłożony na odpowiednie towary. Dlatego zwrot odzwierciedli rabat proporcjonalnie przypisany do zwróconego towaru/towarów.
14. Ramy prawne i rozstrzyganie sporów 14.1 Applicability of Danish Law Obowiązujące prawo: Niniejszy regulamin podlega duńskiemu prawu. W przypadku wad zakupionych przedmiotów, odpowiedzialność za niezgodność jest określana zgodnie z duńską ustawą o sprzedaży towarów (“Købeloven”).
14.2 Jurysdykcja Rozstrzyganie sporów: Wszelkie kontrowersje, spory lub roszczenia wynikające z niniejszego regulaminu będą rozstrzygane zgodnie z jurysdykcją duńskich sądów.
14.3 Alternatywne metody rozwiązywania sporów Jeśli napotkają Państwo problemy z przedmiotem zakupionym w naszym Sklepie i nie będą w stanie rozwiązać sprawy z Zizzi, mają Państwo prawo do alternatywnego rozstrzygania sporów:
Platforma internetowego rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej:
- Platforma ta ułatwia pozasądowe rozstrzyganie skarg dotyczących zakupów internetowych w UE.
- Usługa ta znajduje się pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage, jest bezpłatna i dostępna we wszystkich językach UE.
- Przy składaniu reklamacji prosimy podać nasz adres e-mail: pomoc@zizzi.pl
14.4 Dodatkowe materiały Aby uzyskać więcej informacji na temat procesu składania skarg, proszę odwiedzić stronę https://forbrug.dk/ Przegląd krajowych organów konsumenckich w Danii dostępny na stronie Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich.
15. Ogólne zastrzeżenia i wskazówki dotyczące zasad 15.1 Korekty błędów i poprawki
- Zastrzeżenie praw: Zastrzegamy sobie prawo do poprawiania błędów technicznych lub typograficznych, korygowania cen i aktualizowania dostępności zapasów w sklepie internetowym bez wcześniejszego powiadomienia.
- Wyprzedane produkty i ograniczone zapasy: Nie możemy zagwarantować dostępności produktów i mogą one być dostarczone z opóźnieniem w przypadku wyprzedania produktów lub ograniczonych zapasów.
- Zaprzestanie sprzedaży produktów: Zizzi zastrzega sobie prawo do zaprzestania sprzedaży dowolnego produktu według własnego uznania.
15.2 Pokazywanie kolorów Różnice w kolorach: Kolory pokazane w Sklepie mogą nie odpowiadać dokładnie rzeczywistym kolorom produktu ze względu na różnice w ustawieniach monitora i urządzenia. Chociaż staramy się pokazać je jak najdokładniej, nie możemy zagwarantować wiernego odwzorowania kolorów.
15.3 Aktualizacje treści
- Zastrzegamy prawo do zmian: Zawartość Sklepu, w tym wszelkie odniesienia do produktów Zizzi oraz regulamin, mogą być aktualizowane lub zmieniane bez wcześniejszego powiadomienia.
- Dokładność i dostęp: Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek nieścisłości lub błędy w treści. Dostęp do konkretnych informacji o produkcie nie jest gwarantowany, zwłaszcza że szczegóły dotyczące produktu mogą zmieniać się w czasie.
15.4 Ceny i promocje
- Wyłączność: Rabaty, kody i promocje są dostępne wyłącznie w Zizzi i nie obowiązują w witrynach partnerskich.
- Zmiany w promocjach: Zizzi może modyfikować promocje w Sklepie w dowolnym momencie, bez wcześniejszego powiadamiania klientów.
15.5 Ograniczenie odpowiedzialności
- Ograniczona odpowiedzialność: Odpowiedzialność Zizzi za błędy w rezerwacjach, zamówieniach lub dostarczonych informacjach jest ograniczona. Obejmuje to między innymi błędy typograficzne, zmiany cen i nieścisłości dotyczące dostępności produktów.
- Ograniczenie odpowiedzialności: Nasza odpowiedzialność jest ograniczona do maksymalnej kwoty odpowiadającej cenie zakupionego produktu.
15.6 Linki osób trzecich i odpowiedzialność użytkownika
- Obecność linków osób trzecich: Nasza strona internetowa może zawierać linki do stron internetowych osób trzecich. Linki te są udostępniane wyłącznie dla Państwa informacji i lepszego doświadczenia użytkownika.
- Zastrzeżenie dotyczące treści osób trzecich: Nie popieramy ani nie ponosimy odpowiedzialności za treści, prawidłowość informacji lub opinie wyrażane na stronach internetowych osób trzecich.
- Odpowiedzialność użytkownika: Uzyskiwanie dostępu i korzystanie z witryn internetowych osób trzecich, do których łącza znajdują się w naszej witrynie, odbywa się na Państwa własne ryzyko. Zachęcamy naszych użytkowników, aby zwracali uwagę, kiedy opuszczają naszą stronę, a także zapoznali się z warunkami i polityką prywatności każdej innej strony internetowej, którą odwiedzają.
15.7 Treści generowane przez użytkowników Aby zapewnić środowisko online oparte na szacunku i poszanowaniu prawa, wszystkie treści generowane przez użytkowników, w tym między innymi recenzje produktów, pytania, komentarze lub zdjęcia, muszą być zgodne z następującymi standardami:
- Materiały generowane przez użytkowników nie mogą zawierać obraźliwego języka, nieprzyzwoitych treści ani oszczerczych uwag.
- Materiały generowane przez użytkowników muszą być zgodne ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami oraz nie mogą promować działań niezgodnych z prawem.
- Ataki personalne, nękanie i groźby są surowo zabronione.
- Recenzje na naszej stronie internetowej powinny być szczerym odzwierciedleniem Państwa doświadczeń z naszymi produktami.
- Wszystkie treści muszą być oryginalnym dziełem użytkownika i nie mogą naruszać praw własności intelektualnej innych osób.
- Możemy wyświetlać Państwa recenzje na stronach naszych produktów, w materiałach marketingowych lub wewnętrznie na potrzeby kontroli jakości i inicjatyw związanych z ulepszaniem produktów. Publikując swoją recenzję, udzielają Państwo firmie Zizzi wieczystej, nieodwołalnej i nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie przesłanych przez Państwa treści na naszych platformach.
Zizzi zastrzega sobie prawo, choć nie obowiązek, do przeglądania i usuwania treści generowanych przez użytkowników, które według naszego wyłącznego uznania naruszają niniejsze wytyczne lub jakąkolwiek inną część naszego Regulaminu. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia każdej recenzji, która zostanie uznana za niezgodną lub nieodpowiednią, lub która zawiera treści promocyjne, niezwiązane z tematem, bądź spam.
16. Polityka prywatności, przetwarzania danych i plików cookie 16.1 Użytkowanie sklepu internetowego Zizzi Przetwarzanie i gromadzenie danych: Podczas przeglądania, dokonywania zakupów lub korzystania z funkcji sklepu internetowego Zizzi odpowiedzialnie przetwarzamy, gromadzimy i czasami udostępniamy Państwa dane. Ma to na celu zapewnienie spersonalizowanego doświadczenia podczas zakupów i ulepszenie naszej oferty.
16.2 Udostępnianie danych i zbieranie Państwa opinii
- Współpraca z partnerami: Możemy udostępniać Państwa dane partnerom zewnętrznym w celu zbierania opinii, aby ulepszyć nasze usługi.
- Szczegóły Polityki Prywatności: Aby uzyskać wyczerpujące informacje na temat sposobu, w jaki przetwarzamy Państwa dane osobowe, prosimy zapoznać się z naszą Polityką prywatności. Można ją znaleźć w stopce naszego sklepu internetowego lub uzyskać do niej dostęp za pośrednictwem tego linku.
16.3 Wykorzystanie plików cookie i udzielanie zgody
- Stosowanie plików cookie: Pliki cookie są wykorzystywane w sklepie internetowym, aby wzmocnić i ułatwić obsługę użytkownika.
- Zgoda na pliki cookie: Pliki cookie, z wyjątkiem tych niezbędnych ze względów technicznych, są wykorzystywane wyłącznie za Państwa wyraźną zgodą. Więcej informacji na temat naszej polityki dotyczącej plików cookie można znaleźć w stopce naszego sklepu internetowego lub pod tym linkiem.
16.4 Dostęp do zasad i udzielenie zgody Dostępność informacji: Najnowsze informacje na temat naszych praktyk dotyczących prywatności, w tym zmian dotyczących zgody i jej wycofania, są dostępne w stopce naszego sklepu internetowego lub za pośrednictwem tego linku. Potwierdzenie zgody: Korzystając z naszego sklepu internetowego, przyjmują Państwo do wiadomości i wyrażają zgodę na naszą Politykę Prywatności, która stanowi integralną część naszego Ogólnego Regulaminu.
16.5 Aktualizacje zasad Zmiany zasad: Zastrzegamy sobie prawo do zmiany naszych zasad dotyczących prywatności i plików cookie w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia.
17. Prawa własności intelektualnej 17.1 Copyrighted Content
- Własność: Wszystkie treści w sklepie internetowym Zizzi, w tym teksty, materiały wideo, ikony, elementy graficzne, obrazy, dźwięki i informacje o produktach Zizzi są chronione prawem autorskim i stanowią wyłączną własność Zizzi Denmark ApS.
- Ograniczenia w korzystaniu: Nieautoryzowane korzystanie, powielanie, modyfikowanie lub kopiowanie jakichkolwiek treści ze sklepu internetowego, w całości lub w części, jest surowo zabronione. Obejmuje to wszelkie wykorzystanie wykraczające poza osobiste, niekomercyjne cele.
- Wymagana zgoda: Wymagana jest wyraźna zgoda Zizzi na jakiegokolwiek wykorzystanie wykraczające poza osobiste, niekomercyjne cele.
17.2 Znaki towarowe
- Rejestracja znaków towarowych: Produkty dostępne do zakupu w sklepie internetowym zawierają znaki towarowe zarejestrowane przez Zizzi Denmark ApS.
- Ograniczenia użytkowania: Nasze znaki towarowe nie mogą być wykorzystywane do celów komercyjnych bez wyraźnej zgody Zizzi.
17.3 Ochrona własności intelektualnej
- Integralność marki: Zasady te mają na celu ochronę własności intelektualnej Zizzi oraz utrzymanie integralności i wyłączności marki.
- Kontakt w sprawie zezwoleń: W przypadku zapytań handlowych lub w celu uzyskania zezwolenia na wykorzystanie treści lub znaków towarowych Zizzi chronionych prawem autorskim, należy skontaktować się bezpośrednio z Zizzi Denmark ApS.
_______________________________________________ Appendix: Standard withdrawal form
(niniejszy formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku, gdy ma zastosowanie prawo do odstąpienia od umowy).
- Szanowni Państwo [proszę wstawić nazwę wykonawcy, adres fizyczny oraz, jeśli ma to zastosowanie, numer faksu i adres e-mail wykonawcy]:
- Zamówiono w dniu (*)/otrzymano w dniu (*)
- Imię i nazwisko klienta (imiona i nazwiska klientów)
- Adres klienta (adres klientów)
- Popis klienta (podpis klientów) (tylko jeśli formularz jest przekazywany w formie papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić
________________________________________ Niniejszy tekst stanowi wersję 1 Regulaminu Zizzi, obowiązującą od 04-15, 2024.